U staat er misschien niet bij stil, maar partijen als Independer, HoyHoy en Pricewise zijn allemaal ‘gewoon’ tussenpersonen in verzekeringen.

Vaak staat de klant niet centraal, maar gaat het om grote aantallen, beperkende voorwaarden om premiekorting te krijgen, de klant veel van het werk laten doen en veel onduidelijkheid bij schadeafhandeling.

Wij zijn ook tussenpersoon, maar zijn er voor ú.

Wij verzorgen persoonlijk de aanvraag van uw verzekering en nemen uw schadeafhandeling volledig over zodat u zich nergens zorgen over hoeft te maken.

gratis verzekerd tussenpersoon
Een tussenpersoon neemt u werk uit handen. Bij het afsluiten, bij vragen, met advies en bij schade.
Wij zijn úw tussenpersoon

Het is voor niemand prettig om eindeloos door gegevens te moeten spitten en online zelf alles te moeten regelen. In een samenleving die digitaliseert, hebben mensen meer dan ooit behoefte aan persoonlijk contact. Het gevoel dat iemand ze begrijpt, en meedenkt wat voor hun belangrijk is en wat niet.

Wij laten u duidelijk weten wat er van u wordt verwacht en welke informatie er benodigd is en of wij dat voor u kunnen vinden of dat we uw hulp nodig hebben.

Wij handelen de schade namens u bij de verzekeraar voor u af en houden u op de hoogte van de ontwikkelingen zodat u snel weet waar u aan toe bent en de schade ook snel hersteld kan worden.

Hoe meld ik een schade?

Wij raden u aan om in alle gevallen van schade contact met ons op te nemen zodat wij u bij de afhandeling van de schade kunnen begeleiden.

Meld schade ALTIJD telefonisch op 070 – 36 444 26.

U kunt uw documenten eenvoudig naar ons sturen via:

E-mail: [email protected]
of
WhatsApp: 0616 – 782 772

Als u schade heeft geleden in het verkeer dan kunt u deze in veel gevallen ook eenvoudig zelf melden via het Europees Schadeformulier, via de website van Mobiel Schade Melden of met uw mobiele telefoon met de app Mobiel Schade Melden.

We kunnen ons voorstellen dat u bent geschrokken en met veel vragen zit. Hoe moet u de schade opruimen? Is dit wel verzekerd? Kunt u met de vergoeding dezelfde nieuwe spullen kopen? Wie mag of moet de schade herstellen?

Het is belangrijk om eerst foto’s te maken van de schade. Detailfoto’s en overzichtfoto’s. Duidelijk beeldmateriaal helpt onze adviseurs bij het inschatten van de schade. U kunt foto’s e-mailen naar [email protected] of via WhatsApp versturen naar 0616 – 782 772.

Meld schade altijd telefonisch op 070 – 36 444 26.

Voor een snelle afwikkeling van uw schade verzoeken wij u het schadeaangifteformulier, en eventuele andere documenten, te e-mailen naar [email protected].

Misdrijf

Is uw schade ontstaan door een misdrijf doe dan direct aangifte bij de politie. Het proces-verbaal dat u hiervan ontvangt moet u naar ons sturen.

Glasschade

Glasschade moet vaak gemeld worden bij een in de polis genoemde Glasherstelservice. Kijk hiervoor in uw polisvoorwaarden of neem contact met ons op zodat wij u hier correct over kunnen informeren.

Wat wij voor u doen bij schade

Nadat u de schade bij ons heeft gemeld, regelen wij bij de verzekeraar zo snel mogelijk de afwikkeling hiervan. Wij zorgen dat de verzekeraar een duidelijke toedracht en omvang van de schade ontvangt zodat hij deze goed kan beoordelen. De verzekeraar zal bij grote schade een expert inschakelen, maar wij kunnen u ook adviseren zelf een eigen expert naar de schade te laten kijken. Dat heet contra-expertise.

Wanneer u schade heeft, kan de verzekeraar u een bedrag betalen als schadevergoeding of hij kan een gespecialiseerd bedrijf opdracht geven de schade te laten herstellen. Wij laten u altijd weten hoe dit in de polisvoorwaarden van de verzekeraar is geregeld.