Als het op schadeafhandeling aankomt geven veel partijen ‘niet thuis’. Het is een van de meest gehoorde klachten van verzekerden in geval van schade.

Er is wel veel aandacht voor de klant bij het afsluiten van de verzekering door te stunten met de premie, overstapservice en wat nog meer, maar bij schade moet je zelf ontzettend veel uitzoeken en alsnog de kleine lettertjes lezen.

In veel gevallen kom je ook nog eens met betrekking tot de uitkering bedrogen uit omdat de verzekeraar een beroep doet op een uitsluitingsgrond.

gratis verzekerd schadeafhandeling
Laat uw schadeafhandeling niet uitmonden in een nodeloze strijd.
Wij doen dat anders

Wij nemen uw schade op en voordat het naar de verzekeraar gaat zorgen wij voor een compleet en sluitend dossier.

Wij laten u duidelijk weten wat er van u wordt verwacht en welke informatie er benodigd is en of wij dat voor u kunnen vinden of dat we uw hulp nodig hebben.

Wij handelen de schade namens u bij de verzekeraar voor u af en houden u op de hoogte van de ontwikkelingen zodat u snel weet waar u aan toe bent en de schade ook snel hersteld kan worden.

Wij doen al het mogelijke om te voorkomen dat een verzekeraar een beroep kan doen op een uitsluitingsgrond.

Hoe meld ik een schade?

Wij raden u aan om in alle gevallen van schade contact met ons op te nemen zodat wij u bij de afhandeling van de schade kunnen begeleiden.

Meld schade ALTIJD telefonisch op 070 – 36 444 26.

U kunt uw documenten eenvoudig naar ons sturen via:

E-mail: [email protected]
of
WhatsApp: 0616 – 782 772

Als u schade heeft geleden in het verkeer dan kunt u deze in veel gevallen melden via het Europees Schadeformulier, via de website van Mobiel Schade Melden of met uw mobiele telefoon met de app Mobiel Schade Melden.

We kunnen ons voorstellen dat u bent geschrokken en met veel vragen zit. Hoe moet u de schade opruimen? Is dit wel verzekerd? Kunt u met de vergoeding dezelfde nieuwe spullen kopen? Wie mag of moet de schade herstellen?

Het is belangrijk om eerst foto’s te maken van de schade. Detailfoto’s en overzichtfoto’s. Duidelijk beeldmateriaal helpt onze adviseurs bij het inschatten van de schade. U kunt foto’s e-mailen naar [email protected] of via WhatsApp versturen naar 0616 – 782 772.

Meld schade altijd telefonisch op 070 -36 444 26.

Voor een snelle afwikkeling van uw schade verzoeken wij u het schadeaangifteformulier, en eventuele andere documenten, te e-mailen naar [email protected].

Misdrijf

Is uw schade ontstaan door een misdrijf doe dan direct aangifte bij de politie. Het proces-verbaal dat u hiervan ontvangt moet u naar ons sturen.

Glasschade

Glasschade moet vaak gemeld worden bij een in de polis genoemde Glasherstelservice. Kijk hiervoor in uw polisvoorwaarden of neem contact met ons op zodat wij u hier correct over kunnen informeren.

Wat wij voor u doen bij schade

Nadat u de schade bij ons heeft gemeld, regelen wij bij de verzekeraar zo snel mogelijk de afwikkeling hiervan. Wij zorgen dat de verzekeraar een duidelijke toedracht en omvang van de schade ontvangt zodat hij deze goed kan beoordelen. De verzekeraar zal bij grote schade een expert inschakelen, maar wij kunnen u ook adviseren zelf een eigen expert naar de schade te laten kijken. Dat heet contra-expertise.

Wanneer u schade heeft, kan de verzekeraar u een bedrag betalen als schadevergoeding of hij kan een gespecialiseerd bedrijf opdracht geven de schade te laten herstellen. Wij laten u altijd weten hoe dit in de polisvoorwaarden van de verzekeraar is geregeld.